Vertrek en aankomst Inquiqe - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Rola Berkhout - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst Inquiqe - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Rola Berkhout - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst Inquiqe

Blijf op de hoogte en volg Rola

17 Oktober 2016 | Argentinië, Salta

Van het hotel zouden we te horen krijgen hoe laat we de volgende morgen opgehaald zouden worden voor de transfer naar de busterminal in Calama. Er was echter geen bericht binnen gekomen. De receptie vond het lastig om te bellen dus hebben we zelf Jack (Tipica reizen) maar gebeld. Blijkbaar is er iets mis gegaan met de communicatie. Jack ging voor ons direct aan de slag. We lagen net in bed toen er werd gebeld, maar gelijk weer werd opgehangen. Twee tellen later werd er op de deur geklopt of we naar de receptie wilden komen voor een telefoongesprek. Doorverbinden was blijkbaar moeilijk. We hadden geen zin om ons weer aan te kleden en besloten Jack zelf maar weer te bellen. Hij had transfer geregeld tussen 7.00 en 7.30 uur. Oeps vanaf 7.00 uur kunnen we ons ontbijt nuttigen, dat wordt dus een snelle hap.

16 oktober:
We werden om 7.45 uur opgehaald en naar de busterminal in Calama gebracht. Althans dat dachten we. Niets is minder waar. De bus stopte bij het vliegveld. Zelf maar een taxi genomen naar de busterminal. Om 9.15 uur kwamen we daar aan. Veel te vroeg want de bus vertrok pas om 11.00 uur. Een beetje rondhangen dan maar want zitplaatsen waren ver te zoeken. Maar voor catering werd gezorgd.
Om 16.00 uur kwamen we in Iquique aan en waren met een taxi snel in ons hotel.
Alle proviand voor de komende dagen hebben we ingeslagen. Nu dus 3 dragen offline.